Sari la conținut

Regulament Departamente

Pe langa acest regulament, toti membrii au obligatia de a respecta inclusiv Regulamentul Serverului cat si Regulamentul Intern specific factiunii voastre din sectiunea Internal Rules de mai jos.

1. Comportament si Limbaj

Important

Limbajul care incalca regulile de mai jos este sanctionabil inclusiv daca este adresat cu buna stiinta de pe conturi secundare asupra colegilor de factiune.

1.1 Exemple de limbaj fata de colegi sanctionabil cu Faction Warn:

  • ratat, sugaci, handicapat, tampit, idiot, cretin sau alte forme de jigniri usoare.
  • cuvinte singulare suficient de bine cenzurate unde contextul nu e foarte clar, precum: sugi ****, ma ****, te *** etc.
  • semne obscene (_|_, _()_ etc.).

Nota informativa

Acest limbaj va fi sanctionat numai daca colegul jignit face reclamatie.
Reclamatiile la adresa colegilor se fac contactand liderul printr-un mesaj privat, nu pe website-ul RPG.

1.2 Exemple de limbaj fata de colegi sau alti jucatori sanctionabil cu demitere:

  • sugi pula, fmm, mortii ma-tii, rasa ma-tii, muie, sa-ti moara familia, ma pis pe ma-ta, ma pis pe familia ta, ma pis in gura ta, sclava de ma-ta, ma-ta in vitrina etc.
  • diferitele inventii pentru a modifica injuraturile precum: pu_la, fememe, mu!e etc.
  • insultele cenzurate, limbajul vulgar cenzurat folosit in mod exagerat sau unde se intelege foarte bine contextul.

Important

Limbajul de acest gen pe chatul factiunii va fi mereu sanctionat indiferent cui este adresat.

1.3 Pe langa limbaj fata de colegi se interzic:

  • certurile (sanctiune: Faction Warn prima abatere, demitere daca continua).
  • mistourile, glumele de prost gust, ironiile, batjocura, comentariile (sanctiune: Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn daca continua).

Important

Daca membrul nu inceteaza nici dupa primirea celei de-a doua sanctiuni, acesta va fi demis.
Pentru cazurile prezentate mai sus se sanctioneaza limbajul folosit indiferent de limba folosita.

  • orice conflict intre colegi se va rezolva de fata cu conducerea factiunii.
  • neincetarea conflictului la interventia unui membru de rank mai mare se va sanctiona cu Faction Warn.
  • luatul la misto sau jignirea conducerii factiunii pot fi sanctionate cu Faction Warn sau demitere in functie de gravitate.
  • jucatorii acceptati pentru testare trebuie sa se comporte decent, in caz contrar acesta va fi respins fara a avea dreptul de a sustine testele de intrare in factiune.

2. Deathmatch (DM) si Drive-By (DB)

2.1 Este interzis DM-ul sau DB-ul fara motiv intemeiat (sanctiune: Faction Warn).

2.1.1 In cazul in care suspectul se afla intr-un avion aveti dreptul de a dobori avionul prin drive-by.

2.2 Nu aveti voie sa omorati un civil daca acesta va cere sa faceti asta sau sa cereti sa fiti omorat de catre unul (sanctiune: Faction Warn).

2.3 In cazul in care sunteti atacati strangeti mai intai dovezi, dupa care va puteti apara.

3. Organizarea Factiunii

3.1 Liderul impreuna cu membrii de rank superior au ultimul cuvant in luarea oricarei decizii.

3.2 Doar membrii cu Rank 4+, care au statut de Tester, pot da teste cu aplicantii factiunii.

3.3 Doar membrii cu Rank 3+ pot organiza antrenamente si activitati.

3.4 Membrii care nu asculta de cei de rank superior pot fi sanctionati (sanctiune: Faction Warn prima abatere, demitere daca continua).

4. Activitate

Generalitati Activitate

Important

Membrii care nu aduc suficiente contributii unei factiuni si tot ceea ce fac e sa tina un loc ocupat vor fi considerati inactivi (sanctiune: demitere).

4.1.1 Impartirea contului intre membrii aceleiasi factiuni este interzisa (sanctiune: demitere).

4.1.2 In cazul in care jucatorii impart acelasi IP, dar nu sunt aceeasi persoana (e.g. frati, cuplu, etc.), trebuie sa deschida un ticket pe website-ul RPG si sa primeasca permisiunea unui admin 4+ care o sa fie martor in joc la faptul ca nu apartin acele 2 conturi la aceeasi persoana.

Activitati Obligatorii si Sedinte

4.2.1 Activitatile obligatorii pot sa fie organizate de catre lider cu un motiv bine intemeiat si cu aprobarea unui Manager de Factiune (admin 4+). Avand in vedere ca o sa fie destul de rare, toti membrii trebuie sa se prezinte si nu au dreptul la invoire, cu exceptia jucatorilor care au cerere de inactivitate pentru saptamana respectiva. O activitate obligatorie este valida cat timp este anuntata cu minim o saptamana inainte (sanctiune: Faction Warn).

4.2.2 Nu sunt tolerate intarzierile la activitatile obligatorii si sedintele organizate.

  • intarziere de 10 minute sau mai putin - nimic.
  • intarziere de 10 - 20 de minute - Avertisment Verbal.
  • intarziere de 20 - 30 minute - Avertisment Verbal si amenda $50.000.
  • intarziere de 30+ minute - Faction Warn.

4.2.3 In cazul adminilor de nivel 1-3, daca activitatea obligatorie are loc pe parcursul desfasurarii warurilor, acestia vor fi automat invoiti, cu conditia ca ei sa-si indeplineasca atributiile de admin in ce priveste prinderea codatilor.

4.2.4 In cazul subliderilor, liderul va decide daca doreste sa sanctioneze sau nu absenta acestora de la activitatile obligatorii cand acestia nu au cerere de inactivitate pentru saptamana respectiva.

4.2.5 Cine intarzie la sedinta / antrenament, va veni in Armoury / Sala de sedinte, fara a face galagie pe chat sau pe [/r].

4.2.6 In timpul sedintelor sau antrenamentelor veti opri telefoanele si veti asculta de lider, sublider sau antrenor, pana cand acesta va da voie sa vorbiti. Pana atunci, sunteti obligati sa nu folositi chatul fara un motiv intemeiat (sanctiune: Avertisment Verbal sau Faction Warn, dupa caz).

4.2.7 In timpul desfasurarii unei activitati, singurele persoane care au voie sa dea aprobari pentru folosirea vehiculelor din garaj sunt conducerea factiunii (sanctiune: Avertisment Verbal sau Faction Warn, dupa caz).

4.2.8 Membrii prezenti la activitati sunt obligati sa respecte indicatiile organizatorului, cat si sa dea dovada de disciplina si respect fata de el. Glumele fara rost la adresa acestuia nu sunt permise (sanctiune: Avertisment Verbal sau Faction Warn, dupa caz).

Raport de Activitate

4.3.1 Fiecare membru de rank 1-5 (exceptie Subliderii) are obligatia de a efectua raport de activitate.

4.3.2 Adminii si Helperii vor avea un raport de activitate redus fata de restul membrilor.

4.3.3 Fraudarea sau ajutarea unui coleg sa fraudeze raportul de activitate este strict interzisa (sanctiune: demitere).

4.3.4 Favorizarea si discriminarea jucatorilor sunt interzise (sanctiune: Faction Warn)

4.3.5 Membrii nu au voie sa aiba duty activ pentru activitati care nu tin de raportul de activitate (e.g. poker, barbut, jobs, quest, etc.) (sanctiune: Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn daca continua).

4.3.6 Nu se accepta invoiri la raport prin PM. Singura modalitate de a fi invoiti e cererea de inactivitate pe RPG.

Nota informativa

Sunt scutiti de efectuarea raportului membrii cu cereri de inactivitate sau membrii nou intrati in factiune (mai putin cei care intra la inceput de saptamana).

Neefectuarea Raportului de Activitate
  • jucatorii de rank 1 care nu reusesc sa-si efectueze raportul de activitate for fi demisi in mod automat din factiune cu FP 60/60.

  • jucatorii de minim rank 2 care nu reusesc sa-si efectueze raportul de activitate vor intra initial in modul de recuperare.

    • asta inseamna ca in urmatoarea saptamana de raport vor trebui sa recupereze inclusiv punctele nefinalizate din saptamana anterioara pe langa punctele pe care trebuie sa le stranga din raportul curent.
  • daca jucatorul nu reuseste nici in saptamana de recuperare sa finalizeze raportul acesta va fi sanctionat astfel:

    • jucatorii cu rank 2 vor fi demisi automat cu FP 10/60.
    • jucatorii cu cel putin rank 3 vor primi rank down initial, iar daca in continuare nu-si termina raportul for fi demisi automat cu FP 10/60.

Ore Jucate

4.4.1 Toti membrii factiunii au obligatia de a avea un minim de ore reale jucate in decursul unei luni de zile. Numarul de ore si sanctiunile pentru lipsa acestora pot fi regasite in Regulamentul Liderilor > Activitatea Membrilor.

4.4.2 Jucatorii cu o vechime minima de un an de zile in factiune, care au dat dovada de seriozitate si implicare, beneficiaza la cererea lor de a fi exclusi de la cerinta de acumulare a orelor reale jucate dintr-o anumita luna.

4.4.3 Acest beneficiu poate fi folosit o singura data pe an si va va scuti doar de necesitatea orelor jucate, nu si efectuarea rapoartelor de activitate din respectiva luna. Acestea trebuie sa le faceti in continuare sau sa optati pentru o cerere de inactivitate pentru perioada permisa si sa folositi rapoarte optionale daca aveti pentru perioada ramasa.

Cereri Inactivitate

4.5 Toate cererile de inactivitate se fac numai pe website. Un membru are dreptul la cel mult 14 zile de inactivitate o data la 45 de zile.

  • membrii de rank 1 nu au dreptul la inactivitati.
  • membrii de rank 2 au dreptul la cel mult o saptamana de inactivitate.
  • membrii de rank 3+ au dreptul la cel mult doua saptamani de inactivitate.

Nota informativa

Membrii cu cerere de inactivitate acceptata au voie sa se conecteze pe server si sa joace. Acestia vor fi scutiti de raportul de activitate.
Cererile de inactivitate nu pot fi facute pentru saptamana de raport in curs, doar pentru saptamanile urmatoare.

5. Chatul Departamentelor

Chatul Comun [/d]

5.1.1 Chatul general al departamentelor [/d] se foloseste pentru a discuta lucrurile importante ce tin de departamente.

5.1.2 Nu se permit (sanctiune: Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn daca continua):

  • intreruperea unui rank superior atunci cand acesta vorbeste.
  • folosirea emoticoanelor pe [/d] (aici se includ si *smile*, *laugh*, si asa mai departe).
  • mistourile, glumele de prost gust, ironiile, batjocura, comentariile.
  • certurile (sanctiune: Faction Warn prima abatere, demitere daca continua).

5.1.3 Se poate discuta liber intre orele 02:00 AM si 08:00 AM, respectand celelalte restrictii (cearta, emoticoane, spam, etc.).

5.1.4 Daca in oricare departament este sustinut un test de intrare, se interzice complet sa vorbiti liber pana la finalizarea lui (sanctiune: Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn daca continua).

5.1.5 Candidatii cu Rank 0 nu au voie sa vorbeasca pe acest chat decat atunci cand sustin testul de intrare (sanctiune: test picat).

Chatul Global [/gov]

5.2 Folosirea comenzii [/gov] fara un motiv bine inteiemat (e.g. recrutari) nu este permisa (sanctiune: Faction Warn sau Rank Down in functie de caz).

6. Vehiculele Departamentelor

Generalitati Vehicule

6.1.1 Nu folositi vehiculele de factiune in scopuri personale (sanctiune: Faction Warn).

6.1.2 Atunci cand gasiti un vehicul de departament sunteti obligati sa anuntati ca il luati, exemplu: /d Am gasit un Bullet in zona Bank SF, il iau.

6.1.3 Folosirea comenzilor [/fvr] si [/fvs] pentru distractie, a face spam, a incurca un coleg, a umple garajul etc. nu este permisa (sanctiune: Faction Warn sau Rank Down pentru abuzuri grave/abateri multiple).

Important

Se va anunta pe [/d] atunci cand intentionati sa folositi comanda [/fvr] si se va astepta 5 secunde inainte de folosire. Nerespectarea acestui lucru va fi sanctionata conform rubricii Amenzi din regulamentul intern.

6.1.4 Membrul unui departament are obligatia ca in cazul in care are masina parcata la HQ-ul altui departament, sa se conformeze rugamintilor colegilor sai sa-si mute masina DOAR in cazuri de necesitate reala (sanctiune: Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn daca continua). Spre exemplu: Masina este spawnata peste o masina de departament SAU blocheaza intrarea intr-o incapere sau locatie din HQ.

6.1.5 Sunt interzise condusul abuziv si deranjarea participantilor la trafic in afara unei necesitati absolute precum urmarirea unui suspect (sanctiune: Faction Warn).

6.1.6 Folosirea abuziva a vehiculelor dotate cu rachete, minigun sau tun cu apa (trasul cu rachete in zone aglomerate, DM aiurea cu minigun, udatul intentionat si fara motiv al jucatorilor etc.) se va sanctiona cu demitere si interdictie in departamente.

6.1.7 Puteti folosi masinile de Rank 1 si 2 ale altor departamente fara sa intrebati sau anuntati. Pentru masinile de Rank 3+ trebuie sa anuntati pe [/d] atunci cand le luati. Daca departamentul de la care luati un vehicul are o activitate anume si are nevoie de vehicule, au tot dreptul sa va anunte pe [/d] acest lucru si sunteti obligati sa le lasati vehiculele in aceasta situatie (sanctiune: Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn daca continua).

Aeronave

6.2.1 Cand vine vorba de aeronavele departamentelor (elicopterele de politie, Rustler, Hunter si Hydra) sunteti obligati sa cereti acordul unui Rank 4+ din departamentul respectiv inainte sa le folositi (sanctiune: Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn daca continua).

6.2.2 Membrii de Rank 5+ nu trebuie sa ceara aprobare, insa trebuie sa ofere un motiv pe [/d] inainte de a le folosi (sanctiune: Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn daca continua).

6.2.3 Va este permis sa folositi aeronavele din National Guard (Hydra, Hunter, Rustler) pentru suspectii aerieni sau suspectii fara drept de predare care se afla pe o cladire cu spatiu redus, accesibila doar cu parasuta, exemplu: turnurile inalte din LS si SF, balcoanele inalte de la apartamentele de langa Dealership, farul din LS.

Important

Atentie, locatiile enumerate mai sus servesc doar ca exemplu, ca baza pentru interpretarea regulii de mai sus, insa nu se limiteaza doar la acele locatii (sanctiune: Rank Down la prima abatere, demitere daca va continua).

7. Terenul Guvernamental

7.1 Se considera proprietati guvernamentale HQ-urile departamentelor [atat exteriorul cat si interiorul acestora] si inchisoarea.

7.2 Pe proprietatile guvernamentale au voie doar membrii departamentelor, jucatorii care sunt testati pentru intrarea in departament, suspectii care se predau, avocatii care trebuie sa elibereze pe cineva (nu cei care isi fac reclama), sau jucatorii care au fost adusi acolo de un rank superior cu un motiv anume.

7.3 Nu este permisa folosirea armelor fara un motiv bine intemeiat in garajul departamentelor, in special in zonele unde se aresteaza suspectii (sanctiune: Faction Warn).

7.4 Jucatorii care nu au voie sa stea pe terenul guvernamental vor fi somati de minim 3 ori si vor avea la dispozitie 30 de secunde de la ultima somatie pentru a parasi zona, in caz contrar vor fi sanctionati cu wanted. Daca pleaca dar revin, nu vor mai fi somati din nou ci vor fi sanctionati direct cu wanted (sanctiune: Faction Warn).

8. Radarul

Generalitati Radar

8.1.1 Pentru a sanctiona un jucator aveti nevoie de dovada foto/video in care apare warningul cu rosu pe ecran pentru incalcarea limitei de viteza (sanctiune: Faction Warn).

8.1.2 Folosirea unei alte limite de viteza la radar de catre membrii politiei este interzisa (sanctiune: Faction Warn).

8.1.3 Radarul trebuie sa fie pus dupa ce ati parcat regulamentar, niciodata din mers (sanctiune: Faction Warn).

8.1.4 Amplasarea radarului intr-un alt oras fata de HQ-ul vostru se face numai cu aprobare de la departamentul din acel oras (sanctiune: Faction Warn).

8.1.5 Inainte de amplasarea radarului asigurati-va ca nu exista un coleg in apropiere, dupa care anuntati pe /d amplasarea acestuia (sanctiune: Avertisment Verbal).

8.1.6 Nu aveti voie sa stati AFK cu radarul pornit (sanctiune: Avertisment Verbal).

8.1.7 Este interzisa plasarea radarului in zonele unde acesta este obstructionat de diferite texturi ale jocului, cum ar fi pereti, poduri, etc. Radarul nu poate fi plasat nici sub, nici deasupra acestor structuri (sanctiune: Faction Warn).

Limitele de Viteza

8.2.1 Limita maxima de viteza in orase este de 100 km/h.
8.2.2 Limita maxima de viteza in afara oraselor este de 130 km/h.
8.2.3 Limita maxima de viteza pe autostrazi este de 160 km/h.

Incalcarea Limitelor de Viteza

8.3.1 Aplicarea incorecta a sanctiunii se pedepseste (sanctiune: Faction Warn).
8.3.2 Pentru „Incalcare Limita Viteza (Sub 50km/h)” se aplica doar amenda pentru jucatorii de level 4+.
8.3.3 Pentru „Incalcare Limita Viteza (Peste 50km/h)” se aplica sanctiunea dupa cum urmeaza:

  • jucatorii cu level 1 - 3: vor fi avertizati doar, nu se ofera sanctiuni.
  • jucatorii cu level 4 - 7: vor avea de ales intre amenda sau confiscarea permisului.
  • jucatorii cu level 8+: vor fi sanctionati cu amenda + confiscarea permisului.

Nota informativa

Daca jucatorul de level 4 - 7 a ales amenda, a platit-o, dupa care a repetat fapta, nu ii veti mai putea acorda alta amenda, asa ca i se va suspenda permisul.

9. Somatiile

Generalitati Somatii

9.1.1 Regulile de mai jos se aplica si in cazul jucatorilor AFK (cu sau fara clepsidra).

9.1.2 Politistul este obligat ca atunci cand someaza un suspect sa se asigure ca a fost suficient de aproape incat suspectul sa-i vada somatia.

9.1.3 Se iau in considerare doar somatiile adresate specific jucatorului care ii sunt si vizibile.

9.1.4 Este interzisa contactarea de la distanta cu scopul de a convinge sau obliga jucatorul urmarit sa coopereze (e.g. [/sms], [/call], [/wt], [/c], [/ac], etc.) (sanctiune: Faction Warn).

9.1.5 Somarea jucatorilor, cu wanted si fara wanted, se face folosind comanda [/ms]. Aceasta detecteaza in mod automat daca jucatorul are wanted, trimitand un mesaj specific pentru fiecare situatie. In cazul in care jucatorul nu are drept de predare sau daca este prea departe, politistul va primi un mesaj specific si nu-l va lasa sa dea somatia.

9.1.6 In dialogul si in urmarirea pe jos a unui suspect sunt considerate somatii valabile inclusiv cele adresate prin [/say], [/s], [/b]. Daca in situatia data nu se poate interpreta ca interactioneaza cu altcineva, politistul nu mai are obligatia de a mentiona numele jucatorului.

9.1.7 Nu faceti spam cand somati un jucator. Oferind 6 sau mai multe somatii nejustificate unui jucator se considera spam. Intre somatii trebuie sa existe minim 3 secunde (sanctiune: Avertisment Verbal).

9.1.8 Politistul are obligatia de a ceda un suspect altui politist daca acesta din urma l-a somat inainte (sanctiune: Faction Warn).

Abordarea Jucatorilor Somati

9.2.1 Inainte de a sanctiona cu wanted un jucator acesta trebuie somat de minim 3 ori (intr-un interval de maxim 5 minute de la prima somatie), iar in cazul in care jucatorul sta pe loc si nu raspunde (AFK fara clepsidra) se asteapta minim 30 de secunde inainte de a-l sanctiona (sanctiune: Faction Warn).

9.2.2 Daca un jucator refuza sa coboare din vehicul pentru control de rutina dupa ce a fost somat regulamentar de minim 3 ori, acesta o sa primeasca Wanted 2 pentru neconformare ordin. In continuare, daca suspectul coboara cand este somat sa se predea, si dupa ce ii acordati [/frisk] observati ca are in posesia sa droguri, aveti dreptul sa-i acordati si Wanted 3 pentru posesie droguri (in total Wanted 5). Daca a primit cuff si trebuie sa-i confiscati drogurile, se poate folosi [/eject] si dupa [/confiscate] in garajul departamentului.

9.2.3 In cazul in care urmariti un suspect fara wanted pe jos iar acesta continua sa fuga chiar si dupa ce a primit 3 somatii, aveti dreptul de a-i acorda Wanted 2 pentru neconformare ordin.

9.2.4 Daca un jucator este somat de minim 3 ori sa coboare dintr-un vehicul si nu o face, ii puteti acorda Wanted 2 neconformare ordin.

9.2.5 Jucatorii care au ca pasager un jucator fara drept de predare vor fi somati o singura data sa foloseasca comanda [/eject] pe jucatorul fara drept. Daca nu se conformeaza in 15 secunde vor fi sanctionati cu Wanted 6 complice.

10. Amenzile si Confiscarea

10.1.1 Comenzile ticket si confiscate se vor folosi numai asupra jucatorilor care nu sunt AFK sau se pun AFK intentionat inaintea voastra stiind ca urmeaza sa fie sanctionati (sanctiune: Faction Warn).

10.1.2 Nu este permisa folosirea comenzilor in interiorul arenelor (paintball, gungame, etc) (sanctiune: Faction Warn).

10.1.3 Doar membrii departamentelor de politie (LSPD, LVPD, SFPD) pot acorda amenzi, iar singurul mijloc acceptat este comanda [/ticket] (sanctiune: Faction Warn).

10.1.4 Politistii nu au voie sa sanctioneze contraventional organizatorii/ajutoarele de evenimente pentru incalcarea regulilor de circulatie in timpul desfasurarii evenimentelor pe server. Aceasta exceptie este valabila pe durata evenimentului. Tastati comanda [/event] pentru a verifica daca suspectul vostru este parte din echipa de organizare a vreunui eveniment (sanctiune: Faction Warn).

Generalitati Confiscare

10.2.1 Nu este permis sa confiscati armele, materialele sau drogurile jucatorilor cu wanted fara drept de predare (sanctiune: Faction Warn).

10.2.2 Nu este permis sa confiscati armele jucatorilor fara wanted care ataca politistii, acestia fiind sanctionati cu wanted 3 pentru atacare politist (sanctiune: Faction Warn).

10.2.3 Nu sanctionati pentru posesie sau folosire droguri fara a avea dovada cu [/frisk] sau mesajul folosirii drogurilor langa voi (sanctiune: Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn daca continua).

Confiscarea Licentei Auto

  • depasire viteza legala intre 50-100km/h - 1 ora
  • condus neregulamentar, deranj trafic, parcare neregulamentara sau folosire NOS (in miscare pe un drum public) - 1 ora
  • depasire viteza legala peste 100km/h - 2 ore
  • repetarea unei fapte precizata anterior in timp ce are deja suspend primit (in minutele ramase dupa suspend) - 3 ore
  • condus cu o alcoolemie de 3.0 - 1 ora
  • folosirea hidraulicelor pe drumuri publice (nu pe camp, in fata casei, parcari, drumuri de nisip, padure, etc.) - 1 ora

10.3.1 Regulile pentru confiscarea licentei auto pentru depasirea limitei de viteza sunt aplicate conform sectiunii Incalcarea Limitelor de Viteza a regulamentului.

10.3.2 Daca un jucator este somat sa traga pe dreapta, politistul are obligatia sa-l indrume sa parcheze corespunzator pe partea dreapta, unde are loc si nu incurca ceilalti participanti la trafic (e.g. pe trotuar, pe partea dreapta a autostrazii, pe partea dreapta a tunelului etc.). Daca jucatorul refuza sa parcheze regulamentar, atunci politistul are dreptul sa-l sanctioneze.

Confiscarea Licentei de Materiale si Materialelor

10.4.1 Un politist are dreptul sa confiste materialele, licenta de materiale si sa sanctioneze cu amenda jucatorii atunci cand acestia le folosesc pentru crearea sau vinderea diferitelor arme langa ei. In cazul in care un civil foloseste materiale langa ei, politistul are urmatoarele obligatii:

  • pentru jucatorii de level 1 - 3 nu se va acorda nicio sanctiune.
  • pentru jucatorii de level 4 - 19 li se vor confisca materialele.
  • pentru jucatorii de level 20+ li se vor confisca atat licenta de materiale cat si materialele.

10.4.2 In cazul in care jucatorul in cauza abuzeaza (vinde/creeaza arme de cel putin 3 ori de fata cu politistul), licenta se poate confisca indiferent de nivelul jucatorului.

10.4.3 In cazul in care un jucator detine materiale, dar nu si licenta de materiale, acesta va fi sanctionat cu o amenda si ii vor fi confiscate materialele.

Confiscarea Licentei de Arme si Armelor

10.5.1 Licenta de Arme se confisca atunci cand armele sunt folosite in apropierea unui politist cu scopul de a ataca fara motiv un alt jucator.

10.5.2 Armele se confisca atunci cand acestea sunt tinute la vedere in apropierea unui membru al departamentelor. [exceptie evenimente, antrenamente].

10.5.3 Nu aveti voie sa confiscati armele jucatorilor aflati pe un clan turf. Exceptie doar daca exista suspecti cu wanted cu drept de predare pe acel clan turf. Regula se aplica doar in cazul jucatorilor care fac parte dintr-un clan (sanctiune: Faction Warn).

10.5.4 Nu confiscati arme albe sau obiecte sexuale. Singura exceptie sunt fumigenele de la 24/7 doar daca sunt folosite pentru a crea haos sau lag (sanctiune: Faction Warn).

10.5.5 Este permis sa confiscati armele unui suspect cu drept de predare, daca acesta le tine la vedere sau ataca alti jucatori.

10.5.6 Armele pot fi confiscate de membrii oricarui departament.

Confiscarea Drogurilor

10.6.1 Se confisca atunci cand se gaseste un jucator care sa le aiba in posesia sa, chiar daca jucatorul este AFK (cu sau fara clepsidra).

10.6.2 Pot fi confiscate de membrii oricarui departament.

Confiscarea Licentelor de Zbor, Pescuit, Navigat

10.7 De obicei nu exista motiv pentru confiscarea acestor licente, insa se pot confisca daca politistul gaseste un motiv suficient de bun pentru a face asta.

Cateva exemple:

  • Licenta de Zbor: deranjarea participantilor la traficul rutier / aerian / maritim cu aeronava, parcarea neregulamentara (LA SOL) a aeronavei, kamikaze etc.
  • Licenta de Navigat: deranjarea participantilor la traficul maritim, kamikaze etc.

11. Friskingul

11.1 Nu e permisa folosirea comenzii pe colegii din departamente fara aprobarea acestora, exceptie Rank 5+ (sanctiune: Avertisment Verbal).

11.2 Spre deosebire de cei din PD-uri, membrii FBI si National Guard vor folosi aceasta comanda mai putin (vedeti regulamentele interne).

11.3 Este interzis sa acordati [/frisk] respectiv [/su] oricarui jucator atunci cand acesta este intr-un meci de poker. Cand jucatorul nu joaca la masa de poker, puteti sa-i acordati [/frisk] respectiv [/su]. In cazul in care un jucator fuge dupa [/frisk] la masa de poker in meci, il puteti reclama pe RPG pentru comportament NON-RP (sanctiune: Faction Warn).

11.4 Nu este permisa folosirea comenzii in interiorul arenelor (paintball, gungame, etc) (sanctiune: Faction Warn).

11.5 Comanda /frisk poate fi folosita inclusiv pe jucatorii AFK (cu sau fara clepsidra).

12. Tazering

12.1 Comanda poate fi folosita pe suspectii cu sau fara wanted atunci cand nu coopereaza sau pun in pericol alti jucatori (sanctiune: Avertisment Verbal).

12.2 In cazul suspectilor fara drept de predare se foloseste cand sunteti in inferioritate numerica sau 1 vs 1 (sanctiune: Faction Warn).

12.3 Comanda poate fi folosita de maxim 5 ori pe acelasi suspect (sanctiune: Faction Warn).

12.4 Se foloseste pentru identificarea unui agent Hitman atunci cand acesta are arme la vedere, nu paraseste Teritoriul Guvernamental sau cand pune in pericol viata unui jucator (sanctiune: Faction Warn).

12.5 In cazul in care urmariti un jucator pe jos iar acesta nu coopereaza cand il somati sa stea pe loc, aveti tot dreptul de a utiliza electrosocul din dotare [/tazer].

13. Acordarea Wantedului

Generalitati Wanted

13.1.1 Nu este permisa acordarea de wanted in arene (paintball, gungame, etc) (sanctiune: Faction Warn).

13.1.2 Nu aveti voie sa acordati wanted jucatorilor aflati AFK, exceptie atunci cand acestia detin droguri ori se pun AFK in fata voastra imediat ce au comis o infractiune (sanctiune: Faction Warn).

13.1.3 Nu aveti voie sa acordati wanted pentru atacare politist daca atacati un bunker pentru aprovizionare si proprietarul incearca sa-l apere. In acelasi timp, daca bunkerul unui politist este atacat, are voie sa-l apere. Atacul si apararea trebuie facute fara ca membrii departamentelor sa aiba duty activ (sanctiune: Faction Warn).

13.1.4 Nu aveti voie sa acordati Wanted 3 pentru atacare politist peste alt wanted, indiferent de situatie. Daca un suspect va ataca, acesta isi pierde dreptul de predare si poate sa fie omorat pe loc in legitima aparare (sanctiune: Faction Warn).

13.1.5 Nu aveti voie sa acordati Wanted 3 pentru atacare politist jucatorilor care va ataca in safe zone, ci le puteti confisca armele. In cazul in care va aflati intr-un vehicul in safe zone si sunteti atacati, atunci puteti sanctiona civilul cu Wanted 3 pentru atacare politist.

13.1.6 Wantedul poate fi acordat numai pe baza propriilor dovezi sau ale colegilor de departamente (sanctiune: Faction Warn).

13.1.7 Un politist are voie sa acorde wanted atunci cand un suspect ataca un alt politist in situatia in care politistul atacat nu poate sau nu reuseste sa faca dovada faptei.

13.1.8 Orice wanted se va acorda in maxim 5 minute din momentul in care suspectul a savarsit o infractiune sanctionabila cu wanted.

13.1.9 Cand cineva va ataca si sunteti off-duty, puteti sa luati duty si sa le dati wanted in primele 5 minute de la savarsirea faptei.

13.1.10 Suspectii cu wanted care ataca politistii isi pierd automat dreptul de predare si vor fi omorati.

13.1.11 Daca un jucator calca un politist care se afla pe jos, iar acesta pierde din viata, jucatorul o sa primeasca wanted pentru atacare politist. In schimb, daca politistul se afla intr-un vehicul si jucatorul il loveste cu un vehicul de mai multe ori, o sa primeasca wanted pentru Drive-by (sanctiune: Faction Warn).

13.1.12 Pentru a acorda wanted 1 pentru "furt" unui jucator, acesta trebuie sa va fure masina personala, indiferent ca sunteti in misiune sau nu. Daca masina va este furata de catre suspectul vostru (pleaca cu ea), acesta o sa primeasca Wanted 6 runner fara alte somatii (sanctiune: Faction Warn).

13.1.13 Pentru a acorda wanted 3 „atacare politist”, jucatorul trebuie sa va atace cu pumnii/picioarele de minim 4 ori sau o data cu o arma. Asigurati-va ca aveti VIDEO sau POZE MULTIPLE, altfel riscati sa fiti sanctionati pentru dovezi insuficiente (sanctiune: Faction Warn).

13.1.14 Daca sunteti atacati sau omorati si nu aveti duty, puteti sa va luati duty si sa oferiti Wanted 3 pentru atacare politist jucatorului in maxim 5 minute de la savarsirea faptei, cu conditia sa folositi [/mdc] inainte si sa va asigurati ca jucatorul nu detine deja wanted. In cazul in care jucatorul detine deja wanted (indiferent de motiv) atunci cand va ataca, acesta poate fi omorat de catre politist pe loc in scop de auto-aparare. In cazul membrilor ce fac parte din echipa rutiera, acestia NU au voie sa plece in urmarirea suspectilor, ci doar sa-i omoare in legitima aparare, in momentul in care sunt atacati (sanctiune: Faction Warn).

13.1.15 Jucatorii care folosesc [/pickpocket] pe voi si nu reusesc sa fure bani de la voi nu vor fi sanctionati cu wanted. Puteti sa le acordati wanted-ul specific doar daca au reusit sa va ia banii (sanctiune: Faction Warn).

13.1.16 Inaintea acordarii de wanted pentru apel nefondat, sunteti obligati sa anuntati pe [/d] acest lucru, sub forma: nefondat ID/nume (sanctiune: Avertisment Verbal).

13.1.17 Atunci cand incercati sa preluati un suspect in vehiculul de munca si sunteti obstructionati de catre alti civili, aveti dreptul de a-i soma de 3 ori pe [/m] sa elibereze spatiu din apropierea vehiculului. Daca nu se conformeaza, civili vor fi sanctionati cu wanted pentru Neconformare Ordin. In cazul in care aveti spatiu in vehicul, acestia vor fi somati sa se predea. In cazul in care nu exista spatiu, vor fi somati din nou de 3 ori pe [/m] sa elibereze spatiul din apropierea vehiculului iar daca nu se conformeaza pot fi omorati cu wantedul pe care-l au.

Acordarea de Complice

13.2.1 Daca un jucator cu wanted (cu drept de predare) este pasager intr-un vehicul, va fi somat corespunzator, iar daca soferul nu ii da [/eject], atunci soferul va fi sanctionat cu wanted 6 „complice” fara alte somatii. ATENTIE! Pasagerul cu wanted NU isi pierde dreptul de predare (sanctiune: Faction Warn).

13.2.2 In cazul in care un jucator evadat din inchisoare este pasager intr-o masina, soferul va primi Wanted 6 complice fara somatii.

13.2.3 In cazul in care un jucator are ca pasager un suspect cu wanted care trage in politisti, acesta va primi Wanted 6 complice fara somatii.

13.2.4 In cazul in care un suspect cu wanted are ca pasager un civil care trage in politisti, atacatorul va primi Wanted 6 complice fara somatii.

13.2.5 Daca un jucator intervine in urmarirea unui suspect (atacand politistul cu pumnii, lasand masina pe politist, atacandu-l de aproape cu arma sau omorand suspectul cu wanted dupa ce acesta a fost somat sa se predea), acesta va primi Wanted 6 complice fara somatii.

14. Tratarea Suspectilor

Generalitati Suspecti

14.1.1 Membrii nu au voie voie sa ceara ajutorul civililor in urmarirea suspectilor cu sau fara wanted. Daca au nevoie de ajutor, pot sa-l solicite celorlalte departamente, nicidecum civililor (sanctiune: Faction Warn).

14.1.2 Suspectii cu wanted aflati in custodia voastra trebuie sa primeasca /cuff (sanctiune: Avertisment Verbal).

14.1.3 Odata preluat un suspect, aveti obligatia de a-l transporta imediat la cel mai apropiat sediu de politie. Cine il plimba inutil, se opreste degeaba sau conduce extraordinar de incet pentru a-si bate joc de el va fi sanctionat. Suspectii preluati langa sau in Jail pot fi arestati direct acolo (sanctiune: Faction Warn).

14.1.4 Nu aveti voie sa omorati jucatorii ce poarta skin de detinut daca acestia nu au primit inca wanted pentru evadare (sanctiune: Faction Warn).

Procesare Suspecti

14.2.1 Inainte de a omori un jucator cu wanted care are drept de predare acesta trebuie sa fie somat de minim 3 ori sa se predea (intr-un interval de maxim 5 minute de la prima somatie), iar in cazul in care jucatorul sta pe loc se asteapta minim 30 de secunde inainte de a-l omori (sanctiune: Faction Warn).

14.2.2 Daca un suspect (cu drept de predare) este AFK on wanted (pe ESC), il somati, anuntati pe [/d] ca este AFK precizand ora exacta, incluzand secundele, iar dupa 3 minute (180 secunde) il puteti omori.

14.2.3 Daca suspectul sta nemiscat atunci cand este intrebat daca se preda (cu conditia ca el sa fie gasit stand pe loc si sa ramana pe loc dupa ce a fost somat), politistul trebuie sa astepte 30 de secunde, dupa care are dreptul sa-l omoare.

14.2.4 Daca suspectul spune ca nu se preda, atunci politistul are dreptul sa-l omoare.

14.2.5 Daca suspectul spune ca se preda iar apoi fuge pe jos de politist, atunci politistul are dreptul sa-l omoare.

14.2.6 Daca suspectul spune in prima faza ca nu se preda sau fuge pe jos de politist, iar mai apoi se razgandeste si doreste sa se predea, politistul are dreptul sa-l omoare.

14.2.7 Daca suspectul spune ca se preda, iar apoi ataca politistul, atunci politistul are dreptul sa-l omoare.

14.2.8 Daca suspectul fuge cu un vehicul, independent de raspunsul pe care l-a dat anterior politistului, poate fi sanctionat cu Wanted 6 runner.

14.2.9 In cazul in care sunteti in urmarirea unui suspect pentru arestare folosind orice tip de motocicleta, iar suspectul sustine ca nu poate urca, sunteti obligati sa descuiati vehiculul pentru a-i acorda sansa sa urce pe locul de pasager. Daca suspectul a folosit aceasta scuza pentru a va fura motocicleta, aveti dreptul sa ii acordati Wanted 6 runner fara somatii.

15. Promovarea in Rank

15.1 Promovarea in rank poate fi facuta manual de catre lider atunci cand acesta considera ca meritati, respectand perioadele minime, sau automat de catre server.

15.1.1 Duratele minime pentru promovarea in rank pot fi vizualizate in Regulamentul Liderilor -> Promovare Membri si Locuri Factiuni.

15.2 Este permisa cererea de rank-up, insa nu intr-un mod abuziv, spamand liderul. Incalcarea regulii va fi sanctionata cu Faction Warn.

15.3 Rankul de Sublider este atribuit de catre lider atunci cand acesta considera ca meritati, respectand Regulamentul Liderilor -> Alegerea Subliderilor.

Nota informativa

In cazul in care sunteti degradat de la Sublider, veti primi rankul in functie de vechimea totala in factiune. Pentru urmatoarea promovare a fostului sublider la rank 2-5 va incepe numaratoarea de la ultima promovare inainte de-a primi sublider.

Pentru detalii suplimentare despre degradarea de la Sublider si promovarea ulterioara, puteti accesa Regulamentul Liderilor -> Inlocuirea Subliderilor.

16. Transferuri

16.1 Un membru de departament poate sa faca transfer intre departamente urmand urmatorii pasi:

  • membrul trebuie sa faca un PM cu liderul departamentului din care face parte si liderul departamentului unde vrea sa se transfere.
  • liderii trebuie sa fie de acord amandoi ca membrul sa fie transferat intre departamente.
  • daca transferul a fost acceptat, membrul trebuie sa isi puna demisia si sa aplice in departamentul unde doreste sa se transfere.
  • daca transferul este intre departamente de politie, nu se vor sustine teste si membrul primeste imediat Rank 1.
  • daca transferul este intre departament de politie si National Guard sau FBI, atunci membrul va sustine un test ales de catre - liderul departamentului in care doreste sa se transfere.
  • daca membrul trece testul oferit de catre lider, acesta poate sa primeasca Rank 1 si transferul este finalizat.
  • daca membrul pica testul, acesta va deveni civil.
  • daca membrul are aplicatia copiata sau facuta in batjocura, acesta va fi respins.

16.2 Un membru de departament care se transfera cu succes in alt departament o sa primeasca Rank 1, indiferent de ce rank avea in vechiul sau departament.

16.3 Membrul trebuie sa aiba minim 14 zile in departamentul din care face parte pentru a face cerere de transfer intr-un alt departament.

17. Reclamatii Website

Raportarea Colegilor/Liderului

17.1.1 Este interzisa raportarea colegilor sau a liderului direct pe website chiar si de pe conturi secundare, exceptie pentru afaceri ilegale, spargeri de conturi, coduri, moduri interzise, bug abuse, reclama, inselatorii (sanctiune: Faction Warn prima abatere, demitere daca continua).

17.1.2 Colegii pot fi raportati liderului printr-un mesaj privat pe forum. Liderul poate fi raportat adminilor deschizand un ticket pe website.

17.1.3 Se considera colegi membrii tuturor departamentelor (PD, FBI, NG).

Dovezi

17.2.1 Toate dovezile de pe server trebuie sa includa marcajele serverului cu data, ora, numele jucatorului si al serverului (dovezi invalide).

17.2.2 În cazul membrului facțiunii reclamat comanda [/timestamp] trebuie să fie mereu activată (sancțiune: Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn dacă continuă).

17.2.3 O dovada este valabila cel mult 3 zile (dovezi invalide). Aveti la dispozitie 24 de ore sa aduceti dovezi in apararea voastra, exceptie atunci cand aveti cerere de inactivitate. In acest caz aveti la dispozitie 24 de ore dupa expirarea inactivitatii sa prezentati dovezile.

17.2.4 In cazul dovezilor de pe browser se accepta numai videouri in care sa se dea minim un refresh la pagina sa se vada ca dovada nu e falsificata (dovezi invalide).

17.2.5 Dovezile unui politist pot fi folosite in apararea altui politist in cazul unei reclamatii.

17.2.6 Odata facuta o reclamatie unui jucator la factiune, liderul trebuie sa raspunda la ea in maxim 48 de ore iar reclamatul poate aduce (alte) dovezi in maxim 24 de ore (sanctiune: Faction Warn).

Limbajul si Martorii

17.3.1 Este interzis sa insulti grav, sa vorbesti vulgar in reclamatii (sanctiune: demitere).

17.3.2 Comentariile aiurea in reclamatie, diverse ofense prin intermediul dovezilor, instigarea la cearta, fara a aduce dovezi valide pentru problema reclamata si fara a fi implicati in actiunile care au dus la problema reclamata, va fi sanctionata astfel:

  • pentru martorii adaugati de RECLAMANT cat si pentru acesta (cel care deschide reclamatia): reclamatia va fi ignorata, fara dreptul de-a mai reface reclamatia.
  • pentru martorii adaugati de RECLAMAT cat si pentru acesta (membrul factiunii care este reclamat): va fi sanctionat cu Avertisment Verbal pentru lucruri minore sau Faction Warn pentru lucruri mai serioase, pe langa sanctiunea pe care trebuie s-o primeasca pentru reclamatie daca a fost vinovat cu ceva.

Lucruri minore: mistouri usoare, linkuri cu melodii soft, glume usoare, ironii, etc.
Lucruri mai serioase: bataie de joc, jigniri, linkuri cu melodii jignitoare/vulgare, etc.

Nota informativa

Regulile de mai sus se aplica inclusiv comentariilor sterse, martorilor adaugati cat si dovezilor postate in reclamatii.

18. Inlaturare Sanctiuni

18.1 Sanctiunile de tip Avertisment Verbal si Faction Warn pot fi inlaturate manual de catre lider atunci cand acesta considera ca meritati, respectand perioada minima de asteptare, sau automat de catre server.

18.1.1 Duratele minime pentru inlaturarea sanctiunilor pot fi vizualizate in Regulamentul Liderilor -> Promovare Membri si Locuri Factiuni.

19. Demitere

Faction Punish 0/60:

  • se acorda uninvite fara Faction Punish membrilor care au cel putin 2 saptamani si isi depun cererea de demisie fara a avea reclamatii la activ.

Faction Punish 10/60:

19.1 Orice membru care acumuleaza 3/3 Faction Warns va fi demis cu Faction Punish 10.

  • singura exceptie fiind cei care au sub 2 saptamani in factiune.

  • se va acorda 3/3 Faction Warns tuturor membrilor care trebuiesc demisi fara Faction Punish 60 sau Faction Punish 0.

  • se va acorda 3/3 Faction Warns membrilor care au minim 2 saptamani in factiune si au primit ban 3 sau mai multe zile.

Faction Punish 60/60:

19.2 Orice membru care nu are minim 2 saptamani in factiune va fi demis cu Faction Punish 60.

Nota informativa

Pot exista anumite exceptii in care jucatorii pot iesi fara Faction Punish, aceste exceptii fiind stabilite de catre admini.

19.3 In cazuri speciale se poate acorda Faction Punish 60 si membrilor care au peste 2 saptamani in factiune.

  • membrii banati pentru coduri sau moduri grave interzise a caror durata e de 30 de zile, vor fi demisi intotdeauna cu FP 60/60.

  • membrii cu interdictie care reusesc cumva sa intre intr-o factiune vor fi demisi intotdeauna cu FP 60/60.

  • membrii care abuzeaza de functie (ofera wanted nejustificat intentionat mai multor jucatori, confisca nejustificat intentionat de la mai multi jucatori, omoara nejustificat intentionat multipli jucatori cu drept de predare, se foloseste de aeronave pentru a distruge/omori intentionat multiple vehicule/jucatori, spameaza cu sau fara jigniri/injuraturi pe [/gov], etc.) vor fi demisi intotdeauna cu FP 60/60 cat si banati 14 zile pentru acest lucru.

  • membrii care fraudeaza aplicatiile factiunii (aplica de pe secundare cu scopul de a forta inchiderea aplicatiilor pentru prieteni, isi pun prietenii sa aplice tot cu acelasi scop sau alte astfel de situatii - sanctiunea se ofera indiferent de factiunea din care faceti parte, chiar daca nu corespunde cu cea unde fraudati, pe toate conturile unde sunteti membru de factiune).

Important

In cazul in care ati primit ban 3 sau mai multe zile veti putea ramane in factiune doar daca sunteti debanati printr-o cerere de unban, nu si daca va cumparati unban cu gold.

20. Blacklist

20.1.1 Se vor putea adauga pe blacklist jucatori de minim level 7, indiferent ca fac parte dintr-o factiune sau sunt civili.

20.1.2 Adaugarea unui jucator pe blacklist se va face de catre membrii de rank 4+ si numai pe baza unei dovezi clare care va fi postata pe forum in topicul cu evidenta dovezilor pentru blacklist (sanctiuni: Faction Warn prima abatere, Rank Down daca continua).

20.1.3 Inlaturarea unui jucator de pe blacklist se va face de catre membrii de rank 4+ in cazul in care un jucator a fost adaugat gresit, inlaturarea jucatorilor fara motiv fiind sanctionata (sanctiuni: Faction Warn prima abatere, Rank Down daca continua).

20.1.4 Jucatorii aflati pe blacklist nu pot fi omorati sau atacati de membrii departamentelor.

Avertismente Blacklist

  • 1 avertisment: jigniri grave, in exces la adresa membrului sau a factiunii, incurcarea membrului sa-si faca datoria.
  • 2 avertismente: limbaj vulgar, deranj excesiv a membrului cand isi face datoria sau la activitati, fraudarea testelor de intrare alaturi de o interdictie de 3 luni.

Nota informativa

Nu se va acorda blacklist la departamente pentru lucruri care se pot sanctiona cu wanted.
Se va acorda cate un avertisment pentru fiecare abatere.

Platirea Blacklistului

20.2.1 Jucatorii cu factiune aflati pe blacklist au la dispozitie 72 de ore daca nu au cerere de inactivitate sa plateasca blacklistul, in caz contrar vor fi sanctionati initial cu Avertisment Verbal, iar daca plata blacklistului nu e facuta nici in urmatoarele 24 de ore membrul va fi demis.

20.2.2 Plata blacklistului se face pe website sau direct in joc prin comenzile specifice, fara a acorda respectivii bani unui membru din acea factiune.

20.2.3 Odata ce plata a fost efectuat, jucatorul va fi inlaturat automat de pe blacklist.

20.2.4 Este interzis pentru membrii de factiune sa ceara sau sa accepte bani pentru blacklist in loc sa informeze jucatorul sa foloseasca comenzile aferente (sanctiune: demitere).

21. Altele

Statutul de Tester

21.1.1 Acest statut este atribuit de catre lider membrilor de minim rank 4 atunci cand acesta considera ca merita.

21.1.2 Membrii cu acest statut au obligatia de a respecta Regulamentul Liderilor -> Testarea Candidatilor, fiind sanctionati ca atare pentru incalcarea acestuia.

21.1.3 Membrilor cu rank cuprins intre 4 si 6 (inclusiv) le este strict interzis sa modifice statutul candidatului in respins/acceptat fara acordul liderului. Modificarea statutului jucatorului fara acordul liderului se considera favorizare si se pedepseste cu Faction Warn prima data, Rank Down daca continua.

21.1.4 Inainte de a incepe un test, asigurati-va ca aplicantul are caile de comunicatii inchise. Odata ce folositi [/ft] pe un jucator, in mod normal, acestea i se inchid automat. Comanda [/togcomms] inchide sau deschide caile de comunicare.

21.1.5 In cazul recrutarilor in care candidatul poate da test cu orice tester, un tester nu va avea voie sa sustina teste cu un jucator din acelasi clan/alianta cu el (sanctiune: RANK DOWN + Faction Warn). Exceptie fac liderul si subliderii, impreuna cu eventualele situatii speciale ce pot aparea, stabilite de conducere, in care se poate tolera acest lucru, aplicate pe loc in functie de caz.

21.1.6 In cazul recrutarilor in care fiecarui candidat ii este acordat un tester sau mai multi, testerii nu vor avea voie sa dea test cu altcineva decat cu candidatii la care au fost repartizati. Exceptie fac Rank 6, ei pot da test cu orice candidat oricand (sanctiune: RANK DOWN + indepartarea functiei de tester).

Joburi

21.2.1 Se poate detine orice tip de job legal, mai putin Lawyer (sanctiune: Avertisment Verbal la prima abatere, Faction Warn daca continua).

21.2.2 Liderul are dreptul de a forta membrii sa foloseasca un anumit job pentru o durata determinata de timp in scopul realizarii muncii din factiune (sanctiune: Faction Warn).

21.2.3 Este interzis sa aveti asupra voastra materiale, droguri sau alte obiecte ilegale (sanctiune: Faction Warn).

21.2.4 Daca folositi alt job decat cel de Detectiv, sunteti obligati sa fiti off-duty.

21.2.5 Cu acordul unui Admin 4+ se pot lua si job-uri ilegale in cazul unui eveniment special.

21.2.6 Nu aveti voie sa practicati (sa folositi [/work] sau alte comenzi aferente pornirii job-ului) alt job in afara de cel de Detectiv sau Mecanic (strict pentru intretinerea masinilor in urmarire) atunci cand sunteti on duty (sanctiune: Avertisment Verbal la prima abatere, Faction Warn la urmatoarea).

Ramming

21.3 Se va folosi in urmarirea unui suspect cu sau fara wanted aflat intr-un interior, pentru a va lua heal atunci cand urmariti un suspect sau pentru perchezitii HQ-uri cand e vorba de mandate (sanctiune: Avertisment Verbal)

Clearing

21.4.1 Se va acorda clear numai persoanelor sanctionate gresit, nu si persoanelor pe care le-ati pus sa va omoare (sanctiune: Faction Warn).

21.4.2 Nu aveti voie sub nicio forma sa dati clear la Wanted 5 pentru omorare politist (sanctiune: Faction Warn).

21.4.3 Este interzis sa dati [/clear] cuiva fara sa anuntati pe [/d] un motiv bine intemeiat (sanctiune: Faction Warn).

Skinuri

21.5 Purtarea unui alt skin in afara de cel corespunzator rankului/jobului vostru fara aprobarea liderului se sanctioneaza (sanctiune: Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn daca continua).

Nota informativa

Cu permisiunea Liderului se pot purta alte skinuri fata de regulile de mai sus.

Clan Zones

21.6.1 Membrii departamentelor care fac parte din clanuri oficiale nu au voie sa atace membrii altor clanuri oficiale in interiorul sau apropierea zonelor de clan.

21.6.2 Membrii departamentelor nu vor avea voie sa intervina in clan zones cand se face spray (sanctiune: Faction Warn). Exceptii de la regula:

  • daca jucatorul are deja wanted, somandu-l sa se predea, ori in cazul in care sunteti atacati.
  • cand un membru ataca un membru dintr-un clan ce nu are treaba cu acel clan turf (faceti dovada cu numele clanului de pe perete).
  • cand un jucator are wanted si trebuie arestat.
  • cand un membru de clan face DM pe alti jucatori ce nu fac parte dintr-un clan.
  • atunci cand este atacat politistul intentionat (trebuie sa existe video demonstrativ ca ati fost atacati intentionat).
  • daca jucatorul incalca orice regula de circulatie.

HQ-urile Gangurilor

21.7.1 Nu aveti voie sa stati la HQ-urile mafiilor (inclusiv curtea HQ-urilor) fara un scop anume (DM in HQ, suspect in HQ) si sa confiscati obiecte sau sa dati [/frisk] jucatorilor (sanctiune: Faction Warn).

21.7.2 Este interzis sa confiscati armele unui jucator care se afla in HQ sau in curtea HQ-ului, daca acesta nu va ataca sau le foloseste pentru a ataca alti jucatori (sanctiune: Faction Warn).

Evenimente

21.8.1 Puteti participa la orice tip de eveniment. In schimb, daca participati la curse ilegale si conduceti abuziv, veti fi penalizati conform regulamentului.

21.8.2 Puteti participa la evenimentele violente DOAR daca sunteti OFF DUTY. Daca sunteti prinsi ON DUTY la aceste evenimente, riscati sa fiti sanctionati. Cand mergeti la un eveniment violent sunteti obligati sa faceti o poza in care sa va apara textul care confirma ca nu sunteti la datorie (sanctiune: Faction Warn).

21.8.3 Un politist poate participa la evenimentele organizate de catre un ADMIN sau la evenimentele organizate de un jucator cum ar fi: simon spune, trivia, race (atata timp cat circula corect), stunt, gaseste locatia, event deagle, event find and kill etc.

21.8.4 Cand mergeti la un eveniment violent sunteti obligati sa faceti o poza in care sa va apara textul "You are not on duty".

Mandate de Eliberare

21.9.1 Membrii de rank 3+ pot vinde mandate (accept lawyers) avocatilor, astfel dandu-si acordul in vederea scoaterii din jail a unor jucatori.

21.9.2 Nu exista pret universal pentru [/lawyer], ci fiecare va negocia cu cumparatorul un pret propriu, in limitele stabilite de script. Cine incalca limitele stabilite de script la vanzarea unui mandat va fi sanctionat cu Faction Warn.

22. Amenzi

22.1 Aceste amenzi o sa fie acordate in joc folosind sistemul de [/fines] doar de catre lider sau sublideri atunci cand este necesar in baza unor dovezi clare. Aceste amenzi pot sa fie achitate in maximum 48 de ore de cand au fost primite. Membrii care nu platesc amenzile active prin comanda [/fines] in maximum 48 de ore de cand le-au primit o sa fie sanctionati automat de catre server cu Faction Warn.

  • Parcatul neregulamentar - 30,000$
  • Condus neregulamentar - 35,000$
  • Folosirea hidraulicelor pe un drum public - 100,000$
  • Folosirea de NOS - 100,000$
  • Depasire viteza legala intre 50-100 km/h - platiti amenda politistului in joc
  • Depasire viteza legala peste 100 km/h - platiti amenda politistului in joc
  • Headlights off (faruri oprite) - 30,000$
  • Folosirea comenzii [/FVR] fara a se anunta in prealabil - 50,000$ + Avertisment Verbal prima abatatere, Faction Warn daca se repeta
  • Folosirea Caps Lock-ului intr-un mod excesiv pe [/r] sau pe orice chat la o activitate/antrenament - 30,000$
  • Nerespectarea indicatiilor unui rang superior la activitati/antrenamente - 75,000$
  • Folosirea unui emoticon intr-un mod excesiv pe [/r] sau pe orice chat la o activitate/antrenament - 30,000$
  • Spam pe [/r] - 30,000$
  • Masina parcata pe locul vehiculelor factiunii sau blocarea intrarii/iesirii cu acestea - 50,000$
  • Folosirea in exces a comenzii [/FVS] atunci cand nu este nevoie, ex: activitate, parada, filtru - 75,000$

23. Exceptii

23.1 Ne rezervam dreptul de a avea exceptii de la aceste reguli. In anumite cazuri sanctiunile pot fi diferite.
23.2 Aceste exceptii pot fi facute numai cu permisiunea unui Admin 6.